دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گوگل با آیفون به عنوان کلید امنیتی فیزیکی برخورد می کند

گوگل با آیفون به عنوان کلید امنیتی فیزیکی برخورد می کند

بروزرسانی در برنامه قفل هوشمند گوگل


آخرین به روزرسانی برنامه Smart Lock Google در iOS ، به این معنی است که اکنون می توانید از آیفون خود به عنوان یک کلید امنیتی فیزیکی 2FA برای ورود به سیستم سرویس های first-party گوگل در مرورگر کروم استفاده کنید. پس از راه اندازی ، تلاش برای ورود به یک سرویس گوگل در یک لپ تاپ ، یک نوتیفیکیشن به صورت دگمه در آیفون اطراف شما فعال می کند. برای ورود باید ابتدا آیفون خود که بلوتوث آن فعال است را باز کرده و دگمه را ایجاد شده را در برنامه گوگل فشار دهید تا به لپ تاپ شما اجازه ورود داده شود.


احراز هویت دو عاملی یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید برای تأمین امنیت حساب های آنلاین خود انجام دهید, این کار یک لایه امنیتی اضافی فراتر از یک نام کاربری و رمزعبور استاندارد ارائه می دهد. کلیدهای امنیتی فیزیکی نسبت به شش کد رقمی که امروزه در حال استفاده هستند بسیار ایمن تر هستند زیرا این کدها را می توان تقریباً به راحتی با خود رمزعبورها رهگیری کرد. گوگل قبلاً به شما این امکان می داد که از تلفن اندروید خود به عنوان یک کلید امنیتی فیزیکی استفاده کنید، و اکنون که این قابلیت در iOS موجود شده است به این معنی است که هرکسی که دارای تلفن هوشمند است، اکنون بدون داشتن یک دستگاه اختصاصی دارای یک کلید امنیتی است.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


 روند جدید شبیه به عملکرد Google Prompt موجود است، اما تفاوت اصلی این است که برنامه Smart Lock به جای اتصال از طریق اینترنت، از طریق بلوتوث کار می کند. این بدان معناست که برای تأیید صحت کار تلفن شما باید نزدیک لپ تاپ شما باشد که این امر لایه دیگری از امنیت را فراهم می کند. با این حال، خود برنامه از هیچ احراز هویت بیومتری استفاده نمی کند - اگر تلفن شما از قبل باز شده باشد ، یک مهاجم در این نزدیکی می تواند به صورت تئوری برنامه را باز کند و تلاش برای ورود به سیستم را تأیید کند.


طبق گفته یک رمزنگاری که در Google کار می کند ، عملکرد جدید از Secure Enclave پردازنده iPhone استفاده می کند ، که برای ذخیره ایمن کلیدهای خصوصی دستگاه استفاده می شود. این ویژگی برای اولین بار با آیفون 5S معرفی شده است ، و برنامه Google می گوید که عملکرد آن نیاز به iOS 10 یا بالاتر دارد.


به نظر می رسد پشتیبانی جدید آیفون محدود به تأیید اعتبار ورود به سیستم گوگل از مرورگر کروم است. هنگامی که ما سعی به استفاده از یک آیفون برای تأیید ورود به همان سرویس (با Gmail تست کردیم) با استفاده از سافاری در مک بوک کردیم, از ما خواسته شد که کلید fob خود را (که در اختیار نداریم) وارد کنیم، به این معنی که یک مرحله اضافی در فرآیند ورود به سیستم ایجاد کرد که در آن ما مجبور بودیم یک گزینه 2FA جایگزین را انتخاب کنیم.

 

عملکرد جدید برنامه Smart Lock به این معنی است که هم اکنون می توان از آیفون ها با برنامه محافظت پیشرفته گوگل استفاده کرد ، که قوی ترین محافظت گوگل در برابر فیشینگ یا حملات دیگر است. در کنار اپل ، این برنامه از تلفن های اندرویدی و کلیدهای امنیتی بدنی نیز پشتیبانی می کند.

 




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده